Avbokning:
Vi strävar efter att vara så flexibla som möjligt, men vi vill även kunna planera medarbetarnas scheman. Därför har du rätt att avboka städtillfälle helt kostnadsfritt 24 timmar innan städningen påbörjas.
Om du inte hunnit att avboka städningen och städerskan kommer på plats debiterar vi fullt pris motsvarande bestämda arbetstimmar. Samma regler gäller om du t.ex. glömmer bort att släppa in vår städpersonal.
Kontakta vår kundtjänst i god tid. Oftast kan vi ordna städningen direkt dagen efter om du har blivit sjuk eller vill skjuta upp städningen.
Städerska:
Det ligger oftast i bådas intresse att ha samma städerska vid varje städtillfälle, därför gör vi allt för att vår personal ska trivas på jobbet. Om din städerska skulle bli sjuk meddelar vi alltid i förväg och du får välja om du vill ha vikarie eller vill vänta tills din ordinarie städerska blir frisk. Vi skickar aldrig ny personal utan att ta kontakt med dig.
Nyckelhantering:
Vi kvitterar alla nycklarna som vi har fått av dig och därför kräver vårt försäkringsbolag att alla nycklarna har en SSF – nyckelbricka.
Vid förlust av nyckeln byter vi ut alla låscylindrar med hjälp av en auktoriserad låssmed. Ansvarsförsäkring täcker alla utgifter.
Tystnadsplikt:
Alla våra anställda är informerade om tystnadsplikt. Allt som händer i ditt hus kommer att stanna just där.