Här hittar du information om våra villkor, avbokningsregler, garantier, skattereduktion, nyckelhantering, personal samt övriga frågor. Är något oklart så är ni välkomna att kontakta vår kundtjänst.
Bokning:- Det smidigaste sättet att boka fönsterputs är via online-beställning. Var noggrann med att fylla i alla uppgifter så vi kan ge en rättvis pris och tidsuppfattning. Du ska få en orderbekräftelse direkt efter lagd beställning, har den inte kommit inom en timme så kontakta vår kundtjänst så att beställningen verkligen kommer in. Vi kontaktar dig inom ett par timmar om tiden inte skulle passa och bokar en tid som passar.
Avbokning:- Skulle ni vilja avboka så gör ni det kostnadsfritt senast 24 timmar innan avsatt tid. Missar du att avboka i tid så debiterar vi fullt pris.
Ombokning:- Vi hjälper er gärna att boka om fönsterputsningen senast 24 timmar innan utsatt tid. Det kostar inget.
Personal- All vår personal har blivit kontrollerad i Polisens belastningsregister och är informerade och utbildade om sekretess, tystnadsplikt samt den service vi vill förmedla. Många av våra medarbetare är svensk och engelsktalande.
Garanti:- Fönsterputsning är ett stort arbete som kräver precision och noggrannhet, skulle ni hitta ränder eller fläckar på fönstret efter att våra medarbetare varit där så kontakta oss direkt så vi kan reklamera och boka in en ny fönsterputsning.
Skattereduktion:- Vid skattereduktion direkt på fakturan behöver vi ditt personnummer samt fullständig adress.
Nyckelhantering:- Vid en fönsterputsning så är det oftast enklast både för er och oss att om vår personal blir insläppt av er. För fullständiga villkor om ansvarsförsäkring var god kontakta vår kundtjänst.
Ta kontakt med oss om det fortfarande finns frågetecken kring fönsterputsning.